Jadore

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Förlåt

Av Jadore - 29 december 2010 20:31

stackars er som suttit och väntat på ett inlägg. eller ni som iaf brukar läsa 

 på bloggen... men jag har tyvärr inte haft mycket tid samt ork. men det ska jag

ändra på! ni får faktist vänta på bildinlägget - en dag till! i bildinlägget kommer jag

också lägga till dagens 'högtid' - shoppingrunda med min vän saga ♥ köpte ett par örhängen på gina tricot. det var små, söta ugglor på! jag köpte även ett halsband på glitter. riktigt snygga smycken/accesoarer! annars har jag bara köpt en loka -

smultron och citron och en godispåse! vi var på mcdonald's och snaska i oss en varsin

naturell hamburgare med pommes och tog en varsin cola. till kvällsmat åt jag max xD

JAG HAR FÅTT NYA SKOR ♥     älskar dem v


/jadore 

 
 
jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

30 december 2010 12:55

Fin blogg :)
Kika gärna in min och lämna en komentar :)

http://jennykarolin.blogg.se

 
jessica

jessica

30 december 2010 22:44

sv: det gick bara på 39:-, halva priset på gina tricot :)

http://colourworld.blogg.se

 
Linn fällström

Linn fällström

31 december 2010 12:53

Svar: Nej jag bor inte i Köping, men för tillfället gör jag det - hos min pojkväns familj. :)

http://awesomelinn.blogg.se

 
Emely

Emely

31 december 2010 17:35

sv: Ja det var en bra ide, det kanske jag gör! (:

http://coooki.blogg.se

 
aye

aye

2 januari 2011 22:20

Hello där :D
Hopas du har haft en bra nyårsafton<3
Allt bra med dig idag?
Många kramar<3/A

http://ayesworld.devote.se

 
Felicia

Felicia

3 januari 2011 13:23

Svar: Haha jaa det undrar jag också! Dom måste ha tagit massa Hello Kitty gosedjur och typ sytt ihop!

http://lakritsgroda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jadore - 27 december 2010 12:01

God förmiddag! Idag har jag inte hunnit göra så mycket... När jag vaknade så såg jag på teve - Smallville. Senare åt jag frukost. Så har jag städat i hela huset förutom att diska disken. Sen kom min kompis Amanda. Vi har bara suttit vid datorn, lyssn...

Av Jadore - 26 december 2010 17:51

God (snart) kväll! För 3 timmar sedan kom farmor, farfar & min faster. Vi har umgåtts och ätit jullunch samt fikat. När det var jullunch så åt jag en macka, köttbullar, potatis och gräddsås. Till fikat blev den hembakade kakor, bullar och andra bakel...

Av Jadore - 26 december 2010 14:44

Hej, idag har jag suttit vid datorn, ätit frukost, varit inne på Gina Tricot, H&M och Lindex samt fikat. Jag hittade en kofta på både H&M och Gina Tricot och ett par tights inne på Lindex. Tror jag ska köpa tightsen jag hittade. Snart så kommer min f...

Av Jadore - 25 december 2010 18:32

God kväll i stugan! Förut idag så åt jag potatis med någon peppar på och köttbullar. Så drack jag äppelcider. Efter lunchen så tittade jag på Förortsungar som sändes på teve på kanal 3. Sedan satt jag fastlimmad i soffan! Jag åt lite Sour Cream chips...

Av Jadore - 25 december 2010 13:44

God förmiddag! Än så länge idag har jag bara tagit det lugnt. När jag vaknade så steg jag upp och såg på teve. Inget skojigt TV-program alls. Efter att tittat på teve åt jag frukost. Det blev en macka med smör på och multivitaminjuice. Sedan så tog j...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards