Jadore

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Jadore - 24 december 2010 22:18

God jul på er allihop! Det känns verkligen inte som om julen är idag, konstigt nog. Något saknades, kanske mer julstämning? Aja, på julaftonsmorgonen så var jag inte så härsig som jag brukar vara på dessa högtider. Jag klädde bara på mig vad jag skulle ha, gick till soffan och tittade på teve. Sedan åt jag frukost också (såklart). Klockan 11 kom min moster, hennes man och mina två kusiner Jessica och Maja. Jag, mamma, moster och Jessica lade snabbt ut alla julklappar de köpt runt granen tillsammans med våra paket. Mamma och moster började med förätten; toastskagen. Sedan kom mormor, morfar och deras hund Tua (collie). Men jag och Maja tog bara en helt vanlig rostad macka med smör på. Efter förätten gjorde min mamma och moster färdigt kalkonen. Vi äter inte julmaten som många andra äter. Vi äter potatis, sås och kalkon. Mycket godare än all vanlig gammal prinskorv och köttbullar. Efter lunchen så åt vi efterrätt - risalamalta, after eight och godis. Sedan var det julklappsutdelning. Jag fick smycken, Björn Borg- väska, diamantstall på stallet.se, 800 kr. på Gina Tricot (presentkort), 300 kr. på New Yorker (presentkort), mjukistofflor, mjukiströja, T-shirt, pyjamas, 500 kr. (riktiga pengar), prenumeration på tidningen Julia, 7 stora Maraboukakor. Jag kommer lägga upp alla bilder senare inatt eller imorgon. Förresten - jag blev supermodell på goSupermodel nyss! Aja, orkar inte skriva mer längre. Hej då!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards