Jadore

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Enkel kvällsmat

Av Jadore - 23 december 2010 20:44

Hej allihopa! Riktigt spänd för hur julmorgonen startar. Men aja, det var inte det jag skulle prata om. Jag har ätit kvällsmat för ca. en halvtimma sedan. Det  blev något enkelt - det som blev över från julfesten igår kväll. Jag tog en macka och några köttbullar på - köttbullemacka. Jag tog julmust till! Efter kvällsmaten så har jag fixat lite smått här hemma och tittat på Uppesittarkväll med Bingolotto. Nyss kom våra före detta  grannar och skulle säga God Jul snabbt. Mamma och pappa bjöd på någon drink och några chokladpraliner som jag vann igår på Paketracet. Jag vill sova så fort det går bara för att jag vill ha julen här och nu! Jag tror att jag skulle få en julklapp på morgonen imorgon. Sov sött :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jadore - 29 december 2010 20:31

stackars er som suttit och väntat på ett inlägg. eller ni som iaf brukar läsa   på bloggen... men jag har tyvärr inte haft mycket tid samt ork. men det ska jag ändra på! ni får faktist vänta på bildinlägget - en dag till! i bildinlägget kommer ja...

Av Jadore - 27 december 2010 12:01

God förmiddag! Idag har jag inte hunnit göra så mycket... När jag vaknade så såg jag på teve - Smallville. Senare åt jag frukost. Så har jag städat i hela huset förutom att diska disken. Sen kom min kompis Amanda. Vi har bara suttit vid datorn, lyssn...

Av Jadore - 26 december 2010 17:51

God (snart) kväll! För 3 timmar sedan kom farmor, farfar & min faster. Vi har umgåtts och ätit jullunch samt fikat. När det var jullunch så åt jag en macka, köttbullar, potatis och gräddsås. Till fikat blev den hembakade kakor, bullar och andra bakel...

Av Jadore - 26 december 2010 14:44

Hej, idag har jag suttit vid datorn, ätit frukost, varit inne på Gina Tricot, H&M och Lindex samt fikat. Jag hittade en kofta på både H&M och Gina Tricot och ett par tights inne på Lindex. Tror jag ska köpa tightsen jag hittade. Snart så kommer min f...

Av Jadore - 25 december 2010 18:32

God kväll i stugan! Förut idag så åt jag potatis med någon peppar på och köttbullar. Så drack jag äppelcider. Efter lunchen så tittade jag på Förortsungar som sändes på teve på kanal 3. Sedan satt jag fastlimmad i soffan! Jag åt lite Sour Cream chips...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards