Jadore

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Jadore - 23 december 2010 20:44

Hej allihopa! Riktigt spänd för hur julmorgonen startar. Men aja, det var inte det jag skulle prata om. Jag har ätit kvällsmat för ca. en halvtimma sedan. Det  blev något enkelt - det som blev över från julfesten igår kväll. Jag tog en macka och några köttbullar på - köttbullemacka. Jag tog julmust till! Efter kvällsmaten så har jag fixat lite smått här hemma och tittat på Uppesittarkväll med Bingolotto. Nyss kom våra före detta  grannar och skulle säga God Jul snabbt. Mamma och pappa bjöd på någon drink och några chokladpraliner som jag vann igår på Paketracet. Jag vill sova så fort det går bara för att jag vill ha julen här och nu! Jag tror att jag skulle få en julklapp på morgonen imorgon. Sov sött :D

Av Jadore - 23 december 2010 18:08

God kväll i stugan! Förlåt för detta sena inlägg, men jag har inte haft så mycket tid till att skriva nytt inlägg. Idag har jag mest varit och handlat det allra sista nu till julafton som är imorgon! Jag längtar så. Vi köpte lite julmat till julbordet och lite eftersnacks samt pålägg och mackor till kvällsmackan imorgon. Efter julhandeln så tog vi något snabbt att äta på McDonald's. Nu kanske det låter som jag är en tjockis, tvärtom! Aja, sedan åkte vi till Systembolaget och köpte något att dricka till de vuxna imorgon. Troligtvis glögg, saftglögg (tillgänglig för barn - alltså utan alkohol) och någon öl. Just nu tror jag att vi ska städa och göra i ordning, fixa med bord som sista punkt på schemat. Jag kanske skriver ett sista inlägg senare ikväll, om ca. 2 timmar...!?


Ha en mysig förkväll :)

Av Jadore - 23 december 2010 12:16


Tyvärr är bilderna lite suddiga, hoppas det går bra ändå!


Från lördagsshoppingen;

  

Onsdagsshoppingen;

  
Julfest;
  
Vad jag vann när vi spelade paketrace;
        
Övriga bilder;   

Av Jadore - 23 december 2010 10:31

Godmorgon! Jag har inte hunnit göra någonting än att sitta vid datorn och tittat på teve. Men mitt schema lyder att jag ska vattna blommor, dammsuga, göra bildinlägg på bloggen och titta på missade avsnitt från Pensionärsjävlar. Snart ska jag äta frukost, min mage kurrar! Tror att jag tar en macka och juice - något simpelt... Förresten - har du sett att jag har piffat till med julfärger på texten? 

Skriver mer senare, hej då så länge!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards