Jadore

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Tidig julfest

Av Jadore - 22 december 2010 20:15

God kväll allihopa! Just nu har vi gäster här, de kom för ca. 2 timmar sedan. Först åt vi lite "förrättssnacks" - glögg och pepparkaka med något på, kommer ej ihåg vad. Jag tog 6 pepparkakor och inget att dricka xD

Efter att alla kommit och fått "förrättssnackset" så var det dags för kvällsmaten. Vi hade ägg med fiskrom och räkor på, potatis, skinka, rödbetssallad, brysselkål, julmacka, köttbullar, prinskorv och något mer. Jag gjorde en köttbullemacka! Jag blev supermätt... Annars har det vart lite godis - praliner, glögg, te, kaffe och skumtomtar. Jag tog en pärlnougat och julmust. Annars under stunden så har jag lekt med ena gästernas bebis. Han är jättesöt! Nu ska vi ha paketracet. Ska gå, lägger in ett bildinlägg med bilder från idag samt i söndags! Hejdå :D

 
 
sofie

sofie

22 december 2010 20:25

fin blogg:
frågestund på min blogg just nu, besök och fråga;)

http://sofieyouknow.bloggplatsen.se

 
nataly

nataly

22 december 2010 23:50

hej på dig! Den är från topshop, men d va ett bra tag jag köpte den.. tror inte d finns kvar :(

http://natalylopezz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jadore - 29 december 2010 20:31

stackars er som suttit och väntat på ett inlägg. eller ni som iaf brukar läsa   på bloggen... men jag har tyvärr inte haft mycket tid samt ork. men det ska jag ändra på! ni får faktist vänta på bildinlägget - en dag till! i bildinlägget kommer ja...

Av Jadore - 27 december 2010 12:01

God förmiddag! Idag har jag inte hunnit göra så mycket... När jag vaknade så såg jag på teve - Smallville. Senare åt jag frukost. Så har jag städat i hela huset förutom att diska disken. Sen kom min kompis Amanda. Vi har bara suttit vid datorn, lyssn...

Av Jadore - 26 december 2010 17:51

God (snart) kväll! För 3 timmar sedan kom farmor, farfar & min faster. Vi har umgåtts och ätit jullunch samt fikat. När det var jullunch så åt jag en macka, köttbullar, potatis och gräddsås. Till fikat blev den hembakade kakor, bullar och andra bakel...

Av Jadore - 26 december 2010 14:44

Hej, idag har jag suttit vid datorn, ätit frukost, varit inne på Gina Tricot, H&M och Lindex samt fikat. Jag hittade en kofta på både H&M och Gina Tricot och ett par tights inne på Lindex. Tror jag ska köpa tightsen jag hittade. Snart så kommer min f...

Av Jadore - 25 december 2010 18:32

God kväll i stugan! Förut idag så åt jag potatis med någon peppar på och köttbullar. Så drack jag äppelcider. Efter lunchen så tittade jag på Förortsungar som sändes på teve på kanal 3. Sedan satt jag fastlimmad i soffan! Jag åt lite Sour Cream chips...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards